Everything has ended :'(

 Everything has ended ? What do I mean ?! Ya , our story is over . Nothing will happen again after this :( Sedih ? Yang tu jangan cakap lha . Siapa tak sedih kan ? Walaupun , Eywa tak pernah terima dya dalam hidup Eywa . Eywa hanya anggap dya sebagai kawan ! Tapi perasaaan tu tetap ada . No one will know what the infinite . Kita akan mula menjauhi antara satu sama lain . Kita akan lupakan apa yang telah berlaku . Apa yang telah terjadi diantara kita . Segala-galanya , MUNGKIN ! Eywa pun taktauu sama ada Eywa boleh lakukannya atau tidak . Terserah terpulang apa akan jadi seterusnya . After this , Eywa hanya mampu tengooook . Tengok dari jauh dan pendam dalam hati :'D Takkan bagi tahu sesiapa . Even my bestie :'( # Maaf , walaupun kita kawan rapat tapi sesetengah cerita tidak dapat kita kongsi bersama , kan ? Setiap orang ada privacy sendiri , begitu juga dengan Eywa :)

 Takde lagi orang yang messages untuk tanya jadual untuk esok , takde lagi orang messages untuk ucap 'Good night , ILOVEYOU , Moninx' and so on , takde lagi tempat nak bergaduh pasal bola , takde lagi usikan , takde lagi perli-memerli dan takde lagi segala-galanya :( Mungkin yang ada hanya kenangan . Kenangan yang akan diingati sampai bila-bila . Everlasting of my life :') Huhh , pedih sakit !

 Lagipun , itu permintaan dari kita sendiri . Jadi , akur jea lhaa . Apa nak buat , kan ? Walaupun , sukar berat . Next year , kita akan menempuh sesuatu yang amat besar . Jadi , kita harus lupakan our memories . consider all of this never existed before . Our story is over :'( Takkan lagi ada senda gurau . 


Hanya mampu lihat dari jauh kebahagiaan awak :DD

'SEMOGA AWAK BAHAGIA DENGAN SESIAPA SAHAJA . SAYA AKAN DOAKAN KESEJAHTERAAN AWAK DAN DIA . SEMOGA KITA DAPAT MENJADI KAWAN YANG BAIK . DAN SEMOGA KEPUTUSAN KITA TAHUN DEPAN DAPAT MEMBANGGAKAN KEDUA IBUBAPA KITA SENDIRI :')'

SAYANG AWAK :*