Result yang REZAK -.-

 Hye awok ;D Bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan -..- Dah lama Eywa tak update yaw . Entah kenapa Eywa rasa kosong sesangat! Ni update pun sebab nak mencurahkan idea yang dah lama terperap terendam dalam kepala hotak ni :'( Erm erm erm , tadi blogwalking kat blog Zecty Dean . Dah lama tak terjah blog dia . Hewhew :p Then , bacalah post yang dah berkurun dia taip == Sayang , I'm single (: I'm not taken . Hihii. Apalah sayang ni ;O Memandai je! Pikir PMR lah sayang oii . 

 Hmm , dah start sekolah ni mean dapat lah result exam Pertengahan Tahun haritu :| Okay , sangat menyakitkan hati! Yayaya , Eywa rasa terSANGAT BODOH bila dapat result tersebut ;( Rasa nak bom sekolah! Kenapa dengan Eywa ? Eywa tak penah jadi macam ni . Eywa TAK PERNAH jadi macam ni ;( Kenapa dengan Eywa ? Eywa terkejut dengan result Eywa sendiri . Eywa rasa , Eywa dah buat yang terbaik untuk mak ngan abah :'/ Geo Eywa fail . Geo Eywa fail . Apa Eywa nak cakap kat mak ngan abah ? Nanti , Hari Komunikasi siapa yang nak jawab ? Seriously , Eywa tak sanggup nak cerita pasal result yang REZAK tu -..- When Eywa balek je dari sekolah , mak mesti tanya dapat result apa hari ni :O Eywa tak tahu nak cakap apa . Eywa akan diam seribu bahasa == Eywa tahu Eywa dah sakitkan hati mak Eywa . Tapi , tu je caranya! Itu je CARANYA . Paham tak ? 

 Tadi , bila dapat je result Geo rasa nak lari dari sekolah tu -.- Sabar je lah! Tahu tak , lagi 1 soalan Eywa akan LULUS . If Eywa ada 1 betul , Eywa akan LULUS ;< Tapi , semuanya hancur! Eywa punya berdoa supaya ada 1 betul tapi semuanya .................... Dalam hati hanya Tuhan je tahu masa tu . Hancur remuk pecah belah berderai berterabur bercelaru semua ada . Eywa punya usaha cari , kalau2 ada yang cikgu silap tanda tapi takde -- Paham tak ? Takde . Habes je masa Geo , Eywa terus menangis :'( Menangis ! Menangis ! Tak tahu dah nak cakap apa . Bercucuran air mata Eywa . # Ayat aku == Laju macam air TERJUN . Tudung sebalah tepi basah . Angkat2 kepala , tengok2 Imran ngan Anip nampak ;O Dushhhhh! Malu Eywa . Tutup muka balek . Buat2 tidur -.- Hahaha :p 

 'Mak abah , sorry sesangat . Adik wa tahu yang adik wa dah hancurkan harapan mak ngan abah ;( Mak nak tengok adik wa dapat result yang GEMPAK tapi adik wa bagi result yang ...... Susah rupanya nak bahagiakan mak ngan ayah kita , kan ?'

 Nak menagis lagi :'( Nak lagi ! Nak lagi ! Nak buang semua yang ada dalam fikiran ni . Now , cari cara untuk tak bagi mak ngan abah datang Hari Komunikasi sebab tak sanggup nak tengok diorang kecewa dengan result anak diorang yang sorang ni == Tak sanggup weh! Sebelum ni , mak selalu taruh harapan kat aku . Dari aku UPSR smapai kan aku nak PMR ni mak selalu beri harapan yang tinggi kat aku . Tapi , aku ? Apa yang aku buat ? Aku kecewakan dia :'(  Entah ah . Tak sanggup nak tengok mak aku mengharapkan kat aku lagi ! Tak sanggup nak kecewakan dia lagi . Hmm k . Thankyou guys for waste your time at here (; Mendengar luahan hati aku yang ntah apa2 ni . Bhoiiiii ~

SAYANG AWAK :*